viernes, 11 de abril de 2014

Bloc a la Roca del Diable "El Corredor", Llinars del Vallés. (Barcelona).

Ctra. del Corredor



Acesso al Sector





En la actualidad esta bastante impraticable este pequeño sector cerca de El Corredor. Se trata de una Roca de dimensiones considerables donde se pueden realizar algunos problemas desde III a 6a+ (sit). Os dejamos un poco su reseña para que sepais de su existencia. La verdad es que poco hemos podido hacer las ultimas luvias se llevaron gran parte de la base donde esta ubicada.
Nos vemos, a seguir blocando!!!

Roca del Diable


El Corredor




Reseñas Roca del Diable "El Corredor", Llinars del Vallés. (Barcelona).-

Problema 1.- ¿?, III.
Problema 2.- ¿?, V (sit).
Problema 3.- ¿?, ¿?.
Problema 4.- Una regleta de Menys, 6a/6a+.
Problema 5.- ¿?, 6a/6a+ (sit).
Problema 6.- ¿?, V/V+.
Problema 7.- ¿?, IV+.
Problema 8.- ¿?, IV+.
Problema 9.- ¿?, III.

Resenyes extraidas de Guia de escalada al Maresme.

Aproximació.- A la Carretera B- 150, a la qual podem accedir des de Llinars del Vallés o bé des de Dosrius, hi trobarem la cruïlla que ens mena a la carretera del Corredor, a l´alçada del coll de CAn Bordoi. Cal agafar aquesta carretera en direcció al santuari del Corredor. Just a l´ultima corba pronunciada, 200 metres abans d´arribar a la pista que mena al santuari (indicat), cal deixar el cotxe a la nostra dreta just sobre una pista en forta baixada i tancada amb una cadena.

Agafem aquesta pista en forta baixada i als 50 metres ens ajuntem amb un camí per la nostra dreta. 10 metres endavant cal entrar al bosc en direcció al rierol per accedir a la Roca del Diable.