jueves, 26 de junio de 2014

Ascension a la Miranda de Can Jorba "Via Entre Lìnies, 6a - 150 metros" Can Jorba/ Montserrat. (Barcelona).

Parking a Can Jorba.

Masia de Can Jorba.

Canal del Joc de l´Oca.

Miranda de Can Jorba.
La Miranda de Can Jorba és un altre deesos llocs, que al final acabes tornant. Té una bona quantitat de vies senzilles per realitzar. Entre elles "Entre Línies", amb algun pas Picanto en començar. Però interessant per fer, jejeje. La Via aquesta força descomposta, molta cura tant en ascendir com a decender si rapelamos per ella. Us poden caure roca de grans dimensions!!! Vigilar bastant. I gaudir.!!!!

R1

Cim. Aresta Brucs.

R5. Cim Miranda de Can Jorba.

Croquis y reseña Miranda de Can Jorba "Via Entre Línies, 6a - 150 metros", Can Jorba/Montserrat. (Barcelona).-

Via: Entre línies
Zona: Montserrat – Can Jorba
Dificultat: 6a (MD-)
Dificultat obligada: V
Llargària: 150 metres
Grau d’exposició: Baix,
Grau de compromís: Baix
Equipament: Totalment equipada amb parabolts, pont de roca i alguna savinera.
Material: 11 cintes exprés, algun tricam ó alien

Aproximació: Anirem fins al Bruc i ens endinsarem fins a Can Jorba, pujarem caminant pel camí que ens porta per peu de paret de l'esquerra de la canal, just passat el gran roc plataforma que ens permet localitzar la via, pujem uns metres i a mà dreta ens endinsem a la paret i trobarem a pocs metres del terra un primer parabolt...(15 minuts)

L1(6a).- S'inicia vertical pel darrera dels arbres, amb passos fins de xapa a xapa amb bons descansos per xapar, sempre equipat per no patir, fins que sortim a l'esquerra on es posa fàcil i allunya. 30 metres. 8 parabolts..

L2 (V).- Es el llarg que s'ha netejat més, surt entre placa i diedre..al gust...fins les sabines...aquí terreny trencat..per pujar a una bona placa guapa fins a reunió. 32 metres, Pont de roca, pito i 4 parabolts.

L3 (IV+) i L4 (V) .- Llarg raro...la evidència et porta a la dreta, la via veina, però les xapes les trobarem a l'esquerra per la placa i en algun tram trencat...(nosaltres ens en saltem alguna) per anar a parar a una canal neta fins dalt de tot on trobarem un pont de roca i una xapa per superar un desplomet...depent de com el fagis es molt més fàcil del que sembla....molt bon canto... ..i pujarem fins el pi per fer reunió. 55 metres. (25 m. fins R3 i 30 m. fins R4). 7 parabolts i un pont de roca.

L5 (IV-): Pujar fins l'arbre i sortir recte amunt, veurem a la dreta les xapes de la Sol Solet....molt tentadores, nosaltres seguim recte amunt, tot net, algun alien entra i ja fins a la sabina de cim. 35 metres. Un pont de roca i un parabolts.

Descens: Rapelar de la reunió de la Sol Solet cap al pi de la R3, de R3 a R2 i de R2 a terra.