jueves, 3 de octubre de 2013

Boulder Aqüeducte Sant Jeroni de la Murtra, Badalona. (Barcelona).

Boulder Aqüeducte Sant Jeroni de la Murtra

La Vall de Betlem, mes conegut com Sant Jeroni de la Murtra nom d'un monestir gòtic, situat en aquest lloc del Parc de la Serralada de Marina a la localitat de Badalona a la província de Barcelona.

Vam trobar un antic aqüeducte, on podem praticar l'escalada en bloc. L'Aqüeducte de Sant Jeroni de la Murtra, a tocar de les ruïnes de la Masia de Ca l'Alemany i un altre aqüeducte "el de Ca l'Alemany" que tenien tots dos la missió de fer arribar l'aigua a aquests llocs.

Aqüeducte Sant Jeroni de la Murtra

Com arribar.-

Per la B-20, a Badalona haurem d'agafar la sortida nº 20, Badalona Oest / Montigalà. Continuarem pel carrer Dinamarca fins a l'Avinguda de la Comunitat Europea, després girarem el 1ª carrer a la dreta "Carrer Grècia", tornarem a gira a la dreta per carrer Belgica i per últim un altre gir a l'esquerra pel carrer Suïssa. Estacionarem el vehicle sota el pont de la B-20 o carrer properes.

Molt a prop de la zona comercial de Montigalà i el magatzem de Cerveses Daam.

Boulder Aqüeducte Sant Jeroni de la Murtra

Després estacionar el vehicle, anirem caminant cap a les ruïnes de Ca l'Alemany, passarem per sota de el pont de la B-20 i seguirem per una pista ampla de terra.
A pocs metres ja veurem les ruïnes de la Masia de Ca l'Alemany, les passarem de llarg i seguirem per la pista ampla que porta a el Monestir de Sant Jeroni de la Murtra. En el primer desviament a la nostra dreta baixarem cap al Aqüeducte de Sant Jeroni de la Murtra, un sender amb arbustos i una mica més estret pot ser que vegem alguna senyalització de SL- C 144.

Aqüeducte Sant Jeroni de la Murtra

L'Aqüeducte de Sant Jeroni de la Murtra, es compon d'unes 5 o 6 arcades i uns 100 o 150 metres de llarg. Amb una alçada d'uns 3,5 a 5 metres. Construït amb maons d'argila, on es van picar i van col·locar algunes preses per practicar boulder o escalada en bloc. Creiem que a principi dels anys 90's potser una mica abans.

Desconeixem les ressenyes i autors de la seva equipació. Nosaltres vam marcar unes poques línies en les dues primeres arcades de l'esquerra mirant al Monestir.
La sortida la podem fer per dalt o bé un cop tocat el final baixar saltant als crash pad. Això si, és necessari portar a mínim un parell de crash pad per fer alguns dels seus problemes.

Boulder Aqüeducte Sant Jeroni de la Murtra

Conforme anem traient més problemes o línies de bloc, intentarem fer una ressenya dels mateix. Que properament procurarem publicar.

Ara esperem que sigui del vostre gust i gaudi.
Si ens voleu fer arribar les vostres línies o problemes de bloc. Només cal que us poseu en contacte amb nosaltres. Gràcies.